Jak nakupovat

Vše, co potřebujete vědět o nákupu na našem e-shopu

 
Jsme rádi, že se můžeme postarat o to, aby vaše koupelna byla krásná a moderní. Ať už jste se rozhodli pro náš sprchový kout, umyvadlo, nebo vanu či příslušenství. A aby se vám u nás lépe nakupovalo, připravili jsme pro vás ty nejdůležitější informace. Najdete mezi nimi způsoby plateb, dopravy i jak to u nás chodí s reklamacemi a vrácením nebo jaká je záruka na produkty GELCO. 
 

Způsoby platby

Jaká je u produktů GELCO možnost dopravy? Platit u nás můžete třemi způsoby:
 
  1. platba kartou - Online při dokončení objednávky
  2. na dobírku – zboží zaplatíte až při převzetí od dopravce, účtováno navíc 30 Kč
  3. bankovním převodem – zboží vám odešleme po připsání částky na náš bankovní účet
  4. v hotovosti – platíte při osobním převzetí na prodejně v Příbrami

 

Šetříme lesy, takže v balíčku fakturu nehledejte. Zasíláme ji na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.

Fakturu si uschovejte, protože zároveň slouží jako záruční list pro případné reklamace.

 

Jak vám zboží doručíme a jaká je cena dopravy

Zboží vám dodá společnost PPL nebo DHL, a pokud si objednáte za více než 3 000 Kč, máte dopravu zdarma
 
Pokud jste si u nás objednali zboží, které máme na skladě, expedujeme ho do 2 pracovních dnů od potvrzení objednávky. Objednáváte-li do zahraničí, účtujeme k ceně zboží i dopravu podle aktuálních cen a vzdálenosti. 
 
 

Je nutná instalace od certifikované firmy?

Jsme pouze dodavatelem zboží a instalace není součástí objednávky. Doporučujeme vám ale vždy si objednat odbornou instalaci, aby nedošlo k poškození sprchového koutu nebo příslušenství. Instalace našich výrobků je jednoduchá, a proto není nutné volat si na pomoc certifikované pracovníky. Musí však vždy být v souladu s montážním postupem
Při instalaci můžete využít naši technickou telefonickou podporu.
K dispozici vám jsme od 8 do 15 hodin v pracovních dnech na telefonním čísle + 420 733 549 411.
 
 

Jak to je s náhradními díly a servisem

U nás se vám nestane, že není možné se dopátrat náhradních dílů. Když víte, že máte třeba sprchový kout GELCO, jsme i podle zaslané fotografie schopní identifikovat, o jaký výrobek se jedná. Náhradní díl vám poté dohledáme, a to v mnohých případech i u výrobků, které už nejsou v prodeji.
 
Protože je montáž našich výrobků snadná, není nutný značkový servis. Servis produktů GELCO pro nás zajišťují externí pracovníci. Obrátit se můžete i na naše obchodní partnery a prodejce v kamenných prodejnách po celé České republice. Ti vám rádi pomohou. 
 

 

 

Jak vrátit zboží

Možná se vám stalo, že jste po doručení rozbalili sprchový kout, vanu nebo třeba umyvadlo a zjistili jste, že nevypadají tak, jak jste si podle obrázku představovali. Nic se neděje! Máte totiž právo zboží vrátit. Máte na to 14 dnů od doručení, a to bez udání důvodu. Jen je potřeba dodržet následující podmínky:
 

Zboží musí být:

  • nepoužité
  • nepoškozené
  • v původním obalu
  • s kompletním dodaným příslušenstvím
  • nerozbalené, pokud bylo zabalené ve speciálním obalu
  • se všemi doklady, které jsme vám ke zboží dodali (záruční list, manuál a podobně)
 
Před tím, než zboží odešlete zpět na naši adresu, je potřeba poslat nám odstoupení od smlouvy (zde možnost stažení formuláře pro odstoupení od smlouvy) To můžete provést e-mailem, nebo poštou. Uveďte vždy číslo objednávky. Toto odstoupení od smlouvy je důležité nám doručit nejpozději v poslední den 14denní lhůty od převzetí zboží.
 
Až zboží obdržíme, nejpozději do deseti dnů vám za něj vrátíme peníze na adresu nebo převodem na účet. Pamatujte, že není možné vrátit nám zboží na dobírku. Všechny tyto zásilku odmítáme a vrací se zpět odesílateli.
 

Důvod vrácení udávat nemusíte. Budeme však rádi, když nám povíte, proč se vám nehodí. Zda neodpovídalo obrázku, nesedí rozměry nebo třeba barva. Jen tak to můžeme napravit.


Jak to je s reklamacemi

Za naše produkty bychom dali ruku do ohně. I tak se však může stát, že se poškodí součástka, která měla sloužit ještě dlouhé roky nebo že něco nefunguje zcela bez problému. V tomto případě máte máte možnost zboží reklamovat. Dle zákona je to dva roky od zakoupení, u většiny našich produktů je tato lhůta prodloužena na roky tři. Doporučujeme při instalaci našich van a sprchových koutů využívat školených pracovníků. Při reklamaci totiž posuzujeme, zda závadu nezpůsobila právě špatná instalace.

Pokud máte k reklamacím nějaký dotaz, rádi vám jen zodpovíme na telefonním čísle + 420 733 549 411, případně na e-mailové adrese info@gelcocz.eu.

 

Máte na nás otázky?

Chápeme, že každá koupelna může být jiná. Proto, pokud máte ještě před objednáním jakýkoliv individuální dotaz, neváhejte se na nás obrátit, rádi vám pomůžeme.